SKRITI PREDMET IN LABIRINT
V gozdni igralnici je učenje vedno zelo zanimivo in aktivno. Tokrat smo pri pouku matematike urili orientiranje in izdelovali labirinte. Učenci so v parih poiskali vsak svoj gozdni predmet. Sošolec je moral le s pomočjo vprašanj ugotoviti, kateri predmet je izbral prijatelj. Nato so predmete skrili. Vsak je oblikoval navodila za premikanje po gozdni učilnici tako, da je sošolca pripeljal do skritega predmeta. Nato so s skupnimi močni privlekli veliko odpadlih vej in z njimi izdelali pravi labirint. Nazadnje so učenci spet v parih oblikovali navodila za premikanje skozi labirint in varno pripeljali sošolca iz njega.
Maja Rogelja
NOVI PRIJATELJI
V naši gozdni učilnici ima vsak učenec prav posebnega prijatelja, kateremu lahko zaupa prav vse skrbi in mu pove tudi lepe stvari ter dogodivščine, ki so se mu pripetile. Z njim se lahko poveže in umiri od vsakdanjih skrbi. In ta prijatelj prav nikomur nič ne izda. Prav ste ugotovili. Naši novi prijatelji so drevesa, ki rastejo v našem gozdu blizu šole. Na začetku šolskega leta so jih učenci izbrali za prijatelje. Vedno jih radi pozdravijo, ko imamo pouk na prostem. Med njimi radi trenirano različne oblike hoje, teka in skokov. Ker je učilnica precej razgibana, krepimo tudi ravnotežje in premagujemo ovire na poti.
Maja Rogelja